Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Thursday, August 21, 2008

Damai Laut, HERE WE COME!!


tomorrow tomorrow, i luv yall tomorrow! weeeeee. xsaba rasenye na merendamkan diri dalam laut! da lame xmandi lahh.plus this will be a good opportunity for me to take piccas of beach sunset. weeeee. so fes things fes. me akan persuade Kak Lin to be my seaside model lahh. huhu. harap die stuju. as for me, na memantapkan skill fotog. smoge dpt job lagi. cite psl job, si jimi nih ntah mane ntah. kate na dtg bg gamba, skali me na bg dwet die. tp smpi skng menghilangkan diri. agaknye na jumpe kat faculty trus la kot isnin nehh. well jimi, klu lmbt2, me pki dwet awk tuw nnt! haha. neway, me gonna update lagi bile me balik from Damai Laut with interesting piccas. maybe me upload at fotopages la. so, enjoy la saki baki holiday nehh sebelum terlewat! daaa~


No comments: