Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Thursday, April 2, 2009

Feseni UM dan Assignment!

tak ada kaitan pon antara feseni da assignment aku yang menggunung ni. Cuma saja aku na highlight kan tentang kesibukan aku bila na habis-habis sem ni. Banyak sangat assignment yang lecturer bagi. Ada subjek sampai 2 assignment dia bagi. Tak tidur aku! Presentation lagi. Jadi kalau aku tak datang meeting tuh, paham-paham lah. Sekarang ni, jumlah assignment dan presentation aku meningkat kepada 7. Minggu lecture tinggal seminggu je lagi. Itu pun masih na bagi banyak-banyak tugasan. Melampau betul UM sekarang ni...

Walaubagaimana sibuk pon aku, aku masih berkesempatan pergi tengok Pop Band @ Feseni 2009. Thanks to Ikhe sebab belanja tiket dan hantar aku pulang sebab ayah tak bagi aku drive sorang-sorang bile malam semakin larut. *pehh... ayat!*

Tengah enak melayan performance kolej 5 *kot*, tiba-tiba ada announcement suruh evacuate DTC. Katanya sebab ada ancaman keselamatan. Dengar-dengar ada bomb threat. Tak tahulah betul atau tak. Anyway, aku malas na membebel, sebab Jimi tengah tunggu aku untuk buat assignment SAD yang kena hantar esok! Ada piccas, jadi, sila enjoy!


bro ni suara best! tahniah KK9


love his hair. or WIG??





Ijat... subjek terbaik aku malam tuh. gambar dia banyak yang menjadi.
sangat photogenic. thanks!

Chot - lead. partner aku time tarian rakyat. we will rock the stage on the 9th nanti

3 comments:

zarf_iera said...

pmbtulan...tyme announcemnet soh ksongkn dtc 2..
band 12th cllege perform.ak trut brade d c2...
bengang btol..huhu..x dpt tgk abeh.

Najwa_La said...

ye ek...
haha...
sy taw, anda ada. saya nampak
tapi anda tak tunggu ke?
dia sambung balik after that!

zarf_iera said...

huhuhu...tdaklah mmpu untuk menunggu.
sgt tensen ktika ini.abeh wang 3 henggetku.sudahla snggupku dtg smate mate ingin mnonton pop band!sadis..:(