Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Saturday, June 20, 2009

Kata Chenta #005: MAAF SECARA TERBUKA, dan tertutup.


"skng u da tw kan, how your 'terok' carelessness affects me?
i really luv u, sbb tu i amek hati

syg...
luv, trust & honesty exist together
without one, how can we be happy?

im so sorry sbb tak bincang ngan u
instead im so self-centered, off fon, n sulk
my bad. really sorry.
and about the facebook thingy also really sorry
im so foolish
i guess i xdpt na kawal perasaan i...

nothing i want more in this world than to be with u
i syg u sgt2 tw.
BTW, enjoy the action figure below.
Luv u so muchosss. mmuuaacccxxx~"


Ini apa yang aku hantar pada dia, aku betul-betul tak tahu kenapa aku publish bukan-bukan dalam facebook. Masa tu aku gila kot. Mungkin bulan mengambang.

To my Hubby,
again I want to say I am extremely sorry *now publicly*, I hurt your feelings while trying to have mine fixed. But you know I really love you and I would do anything just to have you by my side. Lain kali janji tak bagi tau satu dunia masalah rumah tangga kita ok! Sumpah tak poyo dah. Sayang you tau busyukk c:

1 comment:

Anonymous said...

urmm..gud lak wit ur syg..nk gune advise ak x??hehe..neways,br smlm ak c8 blog ak..mari la usha2