Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Friday, July 10, 2009

A Zillionth Time Comeback Attempt

Aduh. Lama betul aku tak update blog ini. Uhh, I've been extremely busy *tak ada idea sebenarnya, saja aku control cantek*. Reunion Ber-Futsal budak-budak Serting kat Sports Planet malam semalam pon aku tak pergi, tambahan pulak time yang mereka set tak kena dengan schedule aku. Lain kali buat awal-awal, sebab anak dara tak baik keluar sampai lewat malam. For the past 2 weeks aku memang tak ada mood na sign in blogspot and write something. Entah la. Dan sekarang ni pulak, classes aku dah start. 5 hari seminggu, dan jadual hari Rabu agak padat. DEM! Bila aku na habis belajar ni? Tak sabar dah rasanya na bayar balik loan PTPTN aku yang separa banyak, dan tak sabar jugak na sambung bayar Kelisa ni *aku rasa by the time aku habis study, da habis kot parents aku bayarkan*, dan tak sabar na berhutang bila aku angkat Mini Cooper satu!
.
Cerita pasal study, next week Hubby aku berangkat lah ke Melaka for ALAM induction weekS. Note the 'S'! Weeks without contacts, ouhh. Thats the hardest part 'son! After that berangkat pulak ke Batu Rakit. Itu kira ok lagi lah. Outline nya, bila dah second year, he'll be offshore for a whole DEM year. Pehh, itu lagi challenging untuk aku *to keep myself away from temptations. Ahah, tak adalah. Aku sangat setia*. Tapi macam mana pun aku still wish him goodluck! Cepat-cepat balik dan masuk meminang, okeh?
.
Actually ini kira comeback aku ke dunia blogging, sebab aku da lama sangat tak menulis nih. Banyak kali aku tulis draft, tapi delete balik because I was talking jibberish. There's a few kinks here and there but i'll grow out of it! Jadi aku harap kepada sesiapa yang masih belum giveup mengikuti my humble blog ni *terima kasih banyak-banyak*, teruskan sokongan anda. Biasalah, aku bukan Shakespeare yang memanjang ada idea. Lagipun lepas ni mungkin banyak assignment aku kena buat. Ye la, baru first week lecturer da bagi tutorial. Aku belum masuk mood study pon lagi. Lecturers ni macam tak pernah jadi student pulak. Caiitt!
.
Ok lah, at this hour pon aku belum mandi lagi. Ada satu macam punya bau dah ni. Baru bercadang na ke toilet, tapi tiba-tiba terlekat depan laptop. Aku sign off dulu *for now*. Daa~

3 comments:

zyra j said...

welkam back!haha!~ :D

atreyu strange said...

come back same mcm tak come back jek! ceyhh!!

Najwa_La said...

agak lah kan?
nnt la. assiment byk
presentation ade 2 utk nxt week...
fenin.fenin