My Hero. MUST SEE!!

Saturday, February 20, 2010

Adegan Senah - Akhir

Sudah lah Kak Senah. Cukup-cukuplah!

Air liur aku pun dah tak ada kalau na lawan Kak Senah berleter. Lagi banyak aku cakap, lagi banyak cerita baru Kak Senah timbulkan. Baik aku berhenti je, sebelum Kak Senah menghantui malam-malam aku. Risau pulak kalau aku bangun tengah malam tengok Kak Senah ada sebelah tengah peluk bantal guling aku. Tu bantal guling aku. Kucing aku nama NetNet pun tak boleh pegang, inikan pulak Kak Senah. NO WAY Kak Senah. Beli bantal sendiri okey!

Jadi dengan ini aku tutup kisah Kak Senah. Jom lah, kita peluk-peluk cium mulut! Penat dah ni. Kalau aku continue, maunya tak habis-habis sampai Jumaat pertama bulan Mac taun depan.


2 comments:

atreyu strange said...

Eh, dah sudah ke? Alaaa.. enjin aku baru nak pantas, enjin kau dah mati?? (ni quote kegemaran aku jgk). Lalala~

Najwa_La said...

alaaa... atas nasihat cik abang..Kalau ikut darah muda aku, dah lama aku derma darah!