Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Wednesday, January 7, 2009

cerita dapat badge dulu...

***Copy badge "2008 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda***
2008 plak tuw. outdated arr!


***Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda***
Dill... time kaseh. BTW, kiut ke blog aku ni? hmm~

***Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)***
saploh aje? aku boley buat 10,000 paragraph la...

- aku adalah aku
- aku ade blog. inilah blog aku.
- aku suka photography
- bukan semua orang kenal aku yang sebenar. im afraid to show my true color to everyone
- study kat UM
- kawan baik aku yang memang betul-betul baik ada 2: TN dan Aza.
- aku pandai menari, kalau tak masakan aku amek kursus tarian rakyat beb!
- the closest thing to a brother for me is MIKKI, si kucing!
- aku sering bertanya kenapa dalam tag selalunya mesti tanya 10 facts la, 10 faves la.. DEM!
- aku cute... sila tanya kazen-kazen aku yang kurang kiut itu c:

***Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda***
eh, apahal saploh. sukati la bape orang aku na bg. jangan banyak soal ye!

- Khay
- Jen (kau punya tak kiut, tapi aku da tak tau na bagi siapa. ahaha)
- Patie si Retrospect (baik kau amek kali ni, aku bagi ikhlas ni)

***Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag"***

6 comments:

atreyu strange said...

CUTE badge??!!! DEM. Merosakkan imej EMO belog aku jek! Wawawa~

Najwa_La said...

haha.. aku da tak tau na bg sape da...
aku rasa kau aje yang layak.
*teknik mengampu aku berjaya tak?*

atreyu strange said...

mengampu? kamon la wei! aku tau ko dah abis tag sumer org dlm list ko sampaikan ko dh ketandusan kwn mau tag. haha. last2, aku jadik mangsa kejam ko! cess~

Najwa_La said...

tw xpe... ahaha c:

khayze said...

oh, cute kah blog aku? huahua. padahal kopi-paste je.gaga.

okie2. akan dibuat nnt!

ain_patieha said...

cner nk buat copy-paste je ke?
hakhak
insyallah ak xhampakan ko kali ni!
tp xconfem lg la ahahha