Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Wednesday, January 7, 2009

Update Tarian Rakyat

Assalamualaikum WBT *aku ni pious tau*. Terima kaseh sebab setia membaca blog aku walaupun aku da agak lama tak update. bukan apa, aku sangat sebuk, sementelah bermulanya semula semester yang baru ini *skema pulak dah*.

hari Selasa lepas, aku sudah pergi ke kelas Asas Tarian Rakyat itu:

Komen 1: body guru yang mengajar kelas tersebut bukanlah seperti body Linda Jasmin. sebaliknya lebih XL dari aku. aku bukan mengutuk guru itu, tapi agak pelik sebab dia adalah guru tarian. Bukankah guru tarian sepatutnya slim-melim sebab tiap-tiap hari dia exercise? *aku tak kutuk tau, people come in all shapes and sizes. aku tak kesah. cuma pelik*

Komen 2: hari-hari Selasa aku akan dipenuhi pelajar-pelajar tua, sebab kebanyakan yang daftar kelas itu terdiri daripada student Nursing Program yang banyak pelajar lanjut usia. macam mana aku na menari canggung dengan pakciks dan makciks itu? agak kekok~

Komen 3: aku tak mahu pulang pukul 730 tiap-tiap selasa. lambat sangat! waa!

2 comments:

Hazwan said...

pakcik makcik mesti lah lagi hebat menari tarian rakyat.haha

Najwa_La said...

aku rasa pon lahh
nampaknye aku akan nmpak kaku lah
ishh x boley jadi ni
kene mantapkan skill aku balik!