Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Friday, February 20, 2009

Siri Tag #001: Aku Baru Na Keep Track Jumlah Tag

as tagged by Zyra Jamili & Atreyu Strange

ARAHAN: Jawab Tag 1 dan kemudian Tag 2.

Tag 1

7 ciri lelaki idaman saya
  1. Mestilah seorang lelaki
  2. Tidak gay
  3. Pemain rugby tegar
  4. Nampak ganas, tapi hati lembut gila
  5. Perlu mengontrol aku, tapi tidak berlebihan. I like to be manhandle!
  6. Tidak terlalu kurus, kerana aku akan nampak sangat ENORMOUS berbanding dia
  7. Akan sentiasa menyayangi aku tak kira dalam apa jua keadaan sekalipun.

7 lelaki yang pernah saya minati
  1. classmate darjah 1, Sufian. Tapi sebab dia lompat time darjah 4, aku da lost contact dah!
  2. Hazwan, senior form 2 masa aku form 1 (Wan, jangan perasan!)
  3. Syukri, senior aku masa kat Serting jugak. Dia pun main rugby!
  4. Hazanul Faez Hamza... librarian kat Serting
  5. Pinkie. Aku perasan aku ada huge crush kat dia sejak minggu aktiviti
  6. Muffin! tak boleh blah~
  7. Ali, homeroom-mate aku. Minat dia sebab dia terer main gitar!

7 perasaan sekiranya keluar dengan orang yang diminati
  1. Biasa je. I kan cool! ahaha c:
  2. Mula rasa aku tak pernah ada sensible things to wear in my closet. DEM!
  3. Tak senang duduk. Akan berlari sambil skipping sekeliling tempat aku menunggu
  4. Rasa kejap na aku keluar dengan dia. Kalau boleh na seminggu keluar tu!
  5. Senyuman sentiasa terukir di bibir mungil ku. Waaaah!
  6. Na dia pegang tangan aku setiap masa. Hormones beb, hormones!
  7. Bila na berpisah tu, rasa macam na putar balik masa before berjumpa. Excitement menunggu lebih indah!

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama orang yang tersayang
  1. Mekah. Once da jadi huband and wife, aku na pergi sini dulu. Bersyukur tuhan da kurniakan aku pasangan yang terbaik! InsyaAllah~
  2. Venice. Honeymoon~
  3. Pelamin. Na naik...
  4. Ladang mustard. Aku na test macam mana rasa bergolek atas bunga macam filem Hindustan tu!
  5. Disneyland. Soon la, sekarang ni tak ada peluang beb... release the kids in us!
  6. Midvalley, dekat Kidz-whatever atas tuh. Mengimbau kali pertama aku jumpa dengan dia
  7. Bilik pengantin during first night. Ouchhh!

7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin dihadiahkan buat orang tersayang
  1. Diri aku pun da cukup apa. What more could he ask for? ahaha c:
  2. Chenta I yang suci murni~
  3. Armor Fit... na ke tak na? Kalau tak na, I simpan duit tu buat beli lens untuk I!
  4. BMW X7... sekali dorang da cancel pulak! Hummer ok tak B? Cadillac Escalade or GMC Envoy ke?
  5. Hantaran, lebih dua dulang dari yang dia bagi kat aku
  6. Apa-apa yang dia nak lah... pening da aku pikir nih!
  7. Aaa... Lagi satu. 15 orang anak. Sesuai untuk form satu team rugby

7 Lagu yang akan anda nyanyikan untuk orang tersayang
  1. Lagu MRSM. Kita boleh nyanyi sama-sama kan?
  2. Kaulah Segalanya (Ruth Sahanaya) - time kita kahwin mesti ada lagu ni. Kalau tak I merajuk!
  3. When You Say Nothing At All (Boyzone) - pehh. Jiwang beb aku!
  4. I Do (98Degrees) - all time faveret nih.
  5. Seloka Aidilfitri (ntah siapa ntah) - lagu berbalas pantun yang sangat sesuai di pagi raya!
  6. I Kissed A Girl (Katy Perry) - I never kissed a girl, but I still want to sing this number for him!
  7. Baby, One More Time (Britney Spears) - HIT ME BABY ONE MORE TIME. uhhh!

7 thing about the person that TAG u..
  1. Zyra Jamili ni schoolmate aku kat Serting dulu
  2. Atreyu ni pulak awek Am
  3. Zyra Jamili ni study dekat UTM
  4. Atreyu ni nama dia Jen
  5. Zyra Jamili ni duduk dekat dengan rumah aku, aku pernah pergi rumah dia, walaupun tak masuk. I malu!
  6. Atreyu ni pergi Penang haritu, tapi tak ajak aku. DEM!
  7. Walau apapun, mereka berdua ni tetap ROX! *aku bodek kao je Atreyu*


Tag 2

1. Godek PC anda dan ambil foto diri anda yang paling latest dan yang paling CUTE.
2. Jangan ubah, edit aper2.
3. Post foto itu.
4. Letak arahan ini bersama foto.
5. Tag 7 orang.

satu je? banyak tak boleh? Anyway, gile CUTE aku nih.

- Ain
- Farah Syahidah Shamsuddin
- Hasnun Adha
- Wan
- Sheena Shareena
- Shidi &/OR Marai
- Afiq Ammar

4 comments:

Aimar said...

awal-awal lagi aku dah kena reject.. Aku ni gay, bukan pemain rugby, dan juga kurus.. Yang lain-lain tu dah ok dah.. Muka aku dah cukup ganas dah..

Tapi xpe gak ko xpilih aku.. Kalo x naya aku nak bagi 15 org anak tok ko.. Xlarat wei.. Minum tongkat ali satu hutan pun xcukup..

Unknown said...

malas buat leh x??

Najwa_La said...

aimar: celaka sungguh ayat-ayat terakhir anda tuh!

adha: suka hati~

ain_patieha said...

aku aku ain yg ko tag?
hahaha