Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Sunday, February 1, 2009

tak nak bagi sudah!

aku baru lepas bergaduh dengan Mikki. dia yang cuba cari pasal dengan aku. sudahlah satu hari aku tak jumpa dia. rindu aku yang membara ni baru aku na lepaskan. sekali, dia tak mahu pulak. mau nya aku tak naik angin. dia sedang elok-elok melingkar dekat ruang tamu rumah aku, bila aku melangkah na peluk dia saja, terus dia lari, masuk bawah kerusi. aku pun dengan sakit hati, sambil menaiki anak tangga aku berkata;

"sudah la Mikki, tak na takpe. jangan masuk bilik tatak lagi. huh!"
*tatak = kakak*

dia pulak boleh buat bodoh. pandang aku macam aku ni invisible man *boleh tak aku nyanyi lagu Invisible Man tuh?*

kalau Mikki tak mahu aku peluk dia, biar aku peluk orang lain saja. Busyukk? Anyone?

//diam kejap. penat berceloteh marahkan Mikki//



hari ini hari lahir opah. Selamat Hari Lahir Opah! teringat masa opah tolong jaga aku kecil-kecil dulu. apa saja orang tak kata. maklumlah, aku ini manja dengan atuk dan opah. lagi-lagi bila atuk ambil dari kindergarten, mesti berdukung. mulut kiri kanan mengata atuk. mereka kata atuk spoil kan aku. masa itu umur aku 5 tahun. ada yang ambil langkah lebih drastik, jumpa atuk personally. uhh, kalau la aku sudah mengerti masa itu, mahu saja aku laungkan yang mereka itu semua silap *aku akan bebel lanjut di lain post. tolong ingatkan aku*. those were the fak-iest days! tapi apa yang penting adalah hari ini, because;

'today is a gift, that's why it is called the present'

Anyways, wishing Opah all the finest wishes! Selamat Hari Lahir OPAH!
*harap Opah tak marah aku sebab aku wish dia ni. ahaha c:*

//this was then//

//this is... erm about 1730 just now. note the Crocs. owh, they are mine!//

5 comments:

hujanlebat said...

cun spec..macam annisa dlm kumilikmu..hakhak

Najwa_La said...

dia tiru aku siyott!

ain_patieha said...

wow ur opah rocks! i shud buy my tokmak a pair of crocs too! hakhak

Adeera Azman said...

crocs ku berwarna biru dan mempunyai banyak jibbitz hasil ole ole rakan rakan tatkala mengunjungi kedai crocs.

kamu mahu menberi ole ole juga ? ;pp btw adikmu ini telah menjadi followers kamu ya ! take note that !!

Najwa_La said...

so i notice adee...
huhu
u r d one who shud buy for me 100 jibbitz since u da ada banyak...

i na disney aje ok!