Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Saturday, December 13, 2008

REUNION.AKU.DAN.DIA

ketik ketok ketik ketok... *bunyi kalkulator scientific aku*

kurang lebih setahun jugak lah aku tak jumpe die
sejak die text "I tak boleh sayang you lagi"
dan "I confuse sameade I sayang or I kesian"
tadi die menjelma depan muke pintu...
dan habiskan nasi lemak sedap yang mak aku masak
(nampaknye aku kene belaja masak jugak)

nasib baik, hari ni kawan aku dari MRSM dulu kawen
kalau tak, mesti aku stuck dengan die 2 jam
mak aku je yang melayan die dan kawan-kawan die
nasib baik juge die tak bawak awek baru die
kalau bawak mungkin aku halau
bukan aku shallow
tapi aku masih tak dapat terime die buat aku macam tunggul
macam tak ade perasaan.
kesian pade aku
kalau boleh aku na ucap ***** aje. tapi aku masih malu
malu dengan mak aku, kawan-kawan aku yang ade tadi
dan kawan-kawan die yang tak bersalah lansung
kalau aku cakap, mesti mereka serba tak kene
jadi untuk elakkan orang lain berperasaan macam itu, aku tak cakap
aku kan baik nek moyang~

aku tak nak bebel panjang pasal die
buang tenaga menaip aje, lagipon esok kene bangun pagi
na amek gamba untuk game Ansara 7s

kepade kawan-kawan ex aku:
terime kasih sebab sudi datang umah aku
walaupon aku tau kite tak ade kaitan lansung.
bukan aku tak na layan kamu semua tadi
cume aku tak selesa die ade. seyes aku tak selesa
mungkin kalau kite jumpe kat mane-mane tanpa die
sile tegur aku, dan mungkin
aku akan belanje teh tarik sebanyak berape cawan yang kamu semua na.
*nasib baik PTPTN aku suda approve balik. kalau tak, miskin lah aku sem depan!*

dan kepade kau yang tak ade perasaan:
aku rase kau buat satu kesilapan lah sebab datang umah aku tadi
tengok, aku da susah na tido
mate aku kan da berair je. ni yang aku malas neh
da la ade kawan-kawan aku tido kat bilik aku
malu lah aku bai!
bukan juge aku tak na layan kau sebab aku sombong aku pakai baju lawa tadi
cume aku tak na sakitkan hati aku sendiri
aku takot nanti ade ayat-ayat tak senonoh yang kua dari molot aku
sejurus selepas itu, kau pulak malu...
walaupape pon, kau jangan salah faham
aku sakit ati je dengan kau, aku tak benci
infact kan bro, aku tak penah benci kau
aku sayang gile kat kau. kalaulah kau dapat rase ape aku rase...

**aku tamatkan entry aku kali ni kat sini, pukul 12.30mlm, dengan bunyi dengkuran dari Patie. krohh krohh**

4 comments:

aliaa said...

okeyh..
asal die leh dtg umah ko lak neh..??
nk beraya haji ke..??
ke nk brkenalan ngn parents ko..??
haish..
sgt brani die dtg stlh die wt ko cmtu..
sabo2..
jgn nangis..

Najwa_La said...

berkenalan?
die kenal lame dah ngan parents aku.
he got guts man
DEM!

atreyu strange said...

uhuhu. wat a day ehh. wat a coincidence ehh. my ex came haunting me yesterday! aihh..

Najwa_La said...

aiyyo. apehal die tuw?
neway, not everything is bad
i met one of his fwen n i think i like him...
wee~