Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Thursday, December 11, 2008

blog pon ade SEX APPEAL?

ape yang buat orang na bace satu-satu blog tu?


-adekah sebab page die kalerful, banyak gamba, lebih-lebih lagi yang seksi meksi?
-adekah sebab tulisan penulis die bernas (macam aku. haha)?
-adekah sebab penulis tu ramai kawan?
-adekah sebab penulis tu suke buat title yang gempak tapi sebenarnye tulisan die hampeh?
-adekah sebab blog itu sendiri ade sex appeal? mungkin die memakai makeup jenama MAC.
-adekah sebab tulisan penulis itu penuh kontroversi?
-adekah sebab si penulis suke mencapub kat blog orang lain supaya blog nye dikenali ramai?
-adekah sebab kawan-kawan si penulis aje yang penuh kan kotak komen die?
-atau adekah sebab penulis ni sendiri yang menyamar jadi orang lain bg komen kat blog sendiri, sebab tu nampak macam ramai pembaca?

bincangkan...

6 comments:

atreyu strange said...

aku paling suke option terakhir. ahaha~

hujanlebat said...

sbb memgisi ,masa lapang...

Hazwan said...

sebab bace blog eh?

-sebab penules tu aku kenal, so isi die aku tau memang susa nak bohong.haha

-sebab tulesan die sedap mata membace mcm si sarah the one,jebon and sue anna.

-xperlu warna warni kot, sbb most blogger yang byk reader pkai plain layout je kot.seperti ekau nih. blog susah nak load sebab berat sgt.haha.

-sex appeal tu no kumen ah, kite nengok ape purpose org blog.femes,luahan takpun money making.

-

Najwa_La said...

ak da tuka plain la wan
saba je la
sebab berat lah aku tuka tw
i paham isi hati pembaca
ewahh aku~

Hazwan said...

haha :P

aliaa said...

ske bce blog yg klaka..
cnthnye blog kahuna n jebon (blog anak mat nor)..
hihi..