Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Wednesday, December 31, 2008

Mengenang 2008

Nota Penting: sepatutnya entry ini di post masa malam new year itu. tapi penyakit mengantuk telah membelenggu, jadi niat aku itu tidak kesampaian. harap maklum, bukan aku seorang yang tidak cerdik!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera! kurang lebih 1 jam dari sekarang, dan confirm-confirm kita akan memasuki tahun 2009. entry aku kali ini adalah untuk mengenang semula segala rentetan peristiwa-peristiwa penting yang terjadi sepanjang tahun 2008 ini. tujuan aku bukan untuk mengungkit perkara yang sudah, tapi ada yang boleh kita jadikan pengajaran jugak. macam-macam dah kita lalui tahun ini. harap-harap, ia dapat mendewasakan kita *ayat aku yang bajet skema. DEM!*

01 Feb - aku ditinggalkan boyfren
08 Feb - dapat dSLR aku yang pertama *Canon patratus D ku sayang*
14 Feb - hari menangis beramai-ramai
09 Mar - Atuk meninggal
?? Mar - fes entry kat fes blog aku
...
...
...
...
*byk mende aku tak ingat*

20 Aug - aku bertukar angin ke Blogspot
...
...
...
*tak ingat jugak*

13 Dec - jumpa dengan dia semula setelah setahun. well, kind of!
15 Dec - keluar dengan dia... but not alone... huh
18 Dec - bakal in laws aku datang ke rumah... is it too early to say this?
19 Dec - keluar berdua... yieehaa!
24 Dec - i was being proposed!!
24 Dec - sexual harassment yang macam haram! DEMYU~
29 Dec - pedeclaran pengkapelan... hah... apa la aku merepek ini?
*note that most of the dates di atas berkaitan dengan chenta aku. maaf, sebab sekarang aku sedang angau*

hurmm... da masuk 2009 pun. azam aku tahun ini ada banyak..kebanyakan daripadanya ialah, aku na menghabeskan azam tahun-tahun lepas yang tak kesampaian tu. lagi aku na menguruskan badan bagi lebih HAWT *ye la busyukk, diet la ni. pls note the LEBIH word ok!*, lagi aku na relationship aku kali ni berkekalan lah ke akhirnya *azam ini akan diulang pada tahun hadapan, Insyaallah*

Akhir kata dari aku, sukses sukses sukses!!

No comments: