Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Tuesday, December 23, 2008

CUTIKAH AKU?

hari ni dah 23hb
tinggal berapa hari aje lagi aku boleh bangun ikot suka hati
atau mandi bila aku rasa nak mandi *kadang-kadang aku save air untuk sehari*
minggu depan dah tak boleh bai... terganggu penghidupan aku

tapi satu aje yang aku sakit hati sangat
ni adalah luahan perasaan kepada UM, so called kebanggaan kami tuh:

"ehem, dimulakan dengan bismillahhirrahmanirrahim
kau da bagi aku course structure suruh ikut, sekali bila aku na register
ada pulak subject yang tak ditawarkan. apahal lak ni?
sekarang ni aku punya credit hours ade 16 je, na penuhkan lagi 3
kalau aku extend banyak sem nanti, semuanya salah kau ye UM!
demyu~"

*kepada makcik india yang jaga frontdesk dekat office FSKTM tu, anda terkecuali, anda kiut lah c:*
**wan, kau mengingatkan aku kepada hari aku perlu register... haihh~**

3 comments:

Hazwan said...

ekekeke..ha..gi skolah rerajin.jgn xmandi. busuk ah :P

Najwa_La said...

mne kau tw aku xmndi busuk?
org beriman sentiasa wangi tw~

Najwa_La said...
This comment has been removed by the author.