Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Monday, December 29, 2008

kata chenta #001: Terima Kasih Sayang

entry kali ini khas i tujukan buat u... terima kasih kerana kembali menyinari hari-hari i!

sebenarnya memang bukan hari ini kita betul-betul establish our relationship. biarpun kita dah sama-sama meluahkan segala-galanya pada 24 Disember 2008 yang lalu, tapi disebabkan i insist untuk men-declare kewujudan kasih sayang *or should i say, MASIH?* antara kita pada awal muharram ini, so u pon kene ikut. hehe c:

u tahu, sebenarnya waktu u datang rumah i bersama kawan-kawan u hari itu, perasaan i sangat berdebar-debar. tak tahu kenapa. setelah setahun tak bersua muka dengan u, barulah hari itu u menjelma. i rasa bahagia sangat walaupun masih ada marah-marah sayang pada u ketika itu. dan walaupun kita tak bercakap sepatah haram pun, i masih dapat mendengar suara macho u itu yang mampu menghangatkan malam-malam i. *geli plak baca ayat ni. u mesti bangga kan. caitt*. dan saat family u berkunjung hari itu, i lebih yakin yang sesuatu bakal terjadi antara kita, walaupun agak takut untuk i berharap.

waktu kita keluar berdua ke Cineleisure hari itu, bau Hugo Boss yang menusuk kalbu i menjadikan i lebih gilakan u. dah la i memang da gilakan u selama ni. makin menjadi-jadi pulak. nasib baik tak kena strightjacket hari tu. dan sewaktu u men-dedicate kan lagu dear god kepada i itu, jantung i semacam berhenti berdegup. betul ke apa yang i alami ni, atau sekadar satu lagi mimpi siang hari? ternyata semuanya benar.

dan malam itu, bila u berterus-terang mahu menjadikan i permaisuri hidup u *u ni cliche la b*, rasanya seperti dunia ini berhenti berputar dan yang ada cuma i dan u. dan ayat-ayat jiwang yang u lafazkan itu *walaupun sekali lagi ayat-ayat cliche itu keluar di skrin henpon i*, mampu menggoyah pendirian i *untuk tidak memberi muka kepada u lagi*. jahat tau u ni. dan hari ini, kita metrai ikatan ini, semoga tak akan terputus lagi, macam yang u janji dengan i hari tu, ok?

B, peristiwa yang pernah berlaku dulu itu, kita jadikan pengajaran. i pasti, setahun hidup berasingan itu mampu mematangkan kita. i minta maaf atas semua kesilapan yang pernah i lakukan, kata-kata yang pernah i lafazkan *or write as well*, dan moga hubungan kali ini terpelihara dan sentiasa di bawah rahmat-NYA. ameen...

i akan sentiasa sayang kan u, dan akan sentiasa menemani u tak kira susah atau senang. itu janji i. SAYANG U SANGAT-SANGAT B!

loads of luv,
Najwa Mohd Nasir

p/s: amaran: ayat aku ini bakal membuatkan sesetengah pihak mual dan muntah-muntah. harap maklum!

7 comments:

Hazwan said...

aku start mual dulu.wahaha

..Sila tanya Saya Sendiri.. said...

hahaha...
geLi gak ak bce muLa2..
meremaNg segaLa roma..
tp xpe..
congRats k..
i'm hEpi 4 both of u..
jage ur reLationsHip baik2...
doakn yg tbaik tok koRg..

okies...
cheer up!!

aliaa said...

b..
i lap u..
haha..
smoge bhagie weyh..

Najwa_La said...

wan: hakhak... jeles lah tuh!

awe: kui2... aku memang kalau da berjiwang-jiwang nih, karat sket.. thnx~

chem: ape? babi?? u lap babi?? haha... thnx chem!

atreyu strange said...

wow. this is something to gossip about! after ONE year?? WOW.

Aimar said...

style la kamu.. bergetar bulu ketiak aku baca.. hahaha..

Najwa_La said...

atreyu: mugkin cinta kami kuat. wakaka... geli siyott!

am: bulu ketiak je ke? LOL