Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Wednesday, December 10, 2008

Mencari Diri Didalam Kamu

kenape aku rase macam diri aku dah hilang?
kenape aku dah tak macam dulu lagi?
sejak bile pulak aku menjalani brain transplant and personality modification?
mungkin aku da terpengaruh dgn pompuan2 yang berlagak baik kat luar sane

kenape sejak akhir-akhir ni aku gune 'saye-kamu' dlm blog?
kenape aku mule taip perkataan kiut miut?
kenape aku ade perasaan na bermanje-manje dengan ex aku dulu?
kenape aku tak rase ade orang lain lagi hensem dari die
walaupon memang berlambak-lambak mamat macho lain?

kenape aku lain dari dulu?
kenape aku boleh berubah?
kenape sekarang aku kelihatan bodoh berbanding mase sekolah dulu?
kenape mase kat Asasi dulu aku tak belaja betol-betol?
kenape aku bodoh sekarang?

kenape aku boleh kawan dengan orang gile?
kenape sesetengah kawan-kawan aku makan aku balik?
kenape orang yang aku sayang tinggalkan aku?
kenape aku benci banyak orang?
kenape behaviour mereka buat aku meluat
sedangkan aku taw ade jugak yang meluat dengan behaviour aku?

kenape aku benci snotty bitches?
kenape aku benci pompuan yang bajet seksi tp sebenarnye nampak cheap?
kenape aku benci lelaki yang suke amek kesempatan ke atas pasangan die?
kenape aku benci lelaki yang lembik, dengar je ckp betine?
kenape aku benci parents yang tak pandai jage anak sampai anak kurang ajar dgn depa?
kenape aku benci orang yang sakitkan hati orang lain?

kenape aku censored my thoughts yang aku na express dalam blog ni?
aku takut ape?
pedulik la ape orang na pikir pasal aku
itu aku. na tak na, terime lah
tak na, tak payah bace, senang...

aku na jadi aku yang dulu
aku yang da hilang sejak aku jatuh cinta dengan ex aku
kenape aku hilang?
sebab aku na impress die ke?
sebab aku desperate na kan boyfren ke?
kenape aku desperate?
sebab aku gile jantan ke?
ke sebab aku gile?

kenape...
kenape aku tanye banyak kenape?
sebab aku pon tak taw kenape...

No comments: