Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Wednesday, December 24, 2008

Why Do Men Avoid Commitment?

Commitment: verb, female: a desire to get married and raise a family; verb, male: not trying to chat up other women while out with one's girlfriend or wife.


bagi aku lah kan, lelaki ni, dorang boleh komited pada sports macam its their religion. Tapi, cuba kau suruh dorang komited pada satu relationship, menggelupur bai! A man will often hold back his feelings towards the woman he loves, but can become visibly emotional when his favorite team is playing - siap ada yang nanges kalau kalah tu.

If you want a committed man - look in a mental hospital!

Pasal tu lah aku penah cakap dulu, lelaki yang takutkan komitmen, belum boleh dikategorikan sebagai lelaki, tapi BUDAK lelaki. baby... dan sekali lagi aku tekankan kat sini, kalau kau rasa kau belum cukup jantan untuk bagi komitmen kat perempuan yang kau suka, better don't tell her you love her. kau akan jatuhkan confidence dia bila kau tinggalkan dia kelak.

The only difference between men and boys is the price of their toys.

**kalau korang pernah rasakan macam mana rasanya bila ditinggalkan, korang akan paham maksud aku. dan kepada siapa-siapa yang na rasa, silakan buat keputusan terburu-buru. sekian c:**

*updated on 24th Dec at 1800 hours; to budak jahat saya, terima kaseh c:*

6 comments:

Hazwan said...

ah, aku penah clash ngan gf aku sebab aku ignore die sebab gilekan games. pas clash baru nyesal. ah,bodohnye aku mase tu

Najwa_La said...

tuan2 dan puan2, sila lihat cth dia atas... kan btol aku kate. xpe, berubahlah wahai hazwan. anda mampu mngubahnya~

Hazwan said...

ah,lepas tu aku jadik jahat. maken jahat. xbrubah pun.until now

Jari Jemaris said...
This comment has been removed by the author.
Najwa_La said...

hish si budak jahat...
jangan kawan dengan die
weeekkkkkk XP

Hazwan said...

aku jht. jht itu best.mwahaha