Photobucket

My Hero. MUST SEE!!

Saturday, December 20, 2008

Tagged lagi bai!!

a tag shot by Anna~

1. Snap the picture of both inner and outer of your wallet
2. Introduce your wallet brand, price, and where you bought it.
3. Take out what ever is inside your wallet ( at least 5 pictures)
4. Snap a picture of your wallet with yourself
5. Tag other 5 persons.

Photobucket
ni wallet mowlet aku... brand Indon. ahaha, tak ada brand ah, tapi genuine leather wokeh! aku beli kat Tangkuban Parahu, Bandung mid this year. Kalau genuine leather kat sini mahal kan, sana bisa aja beli saploh!

Photobucket

Photobucket
yeahh. tu dia... tong sampah bergerak~
apa je dalam tu? ID, lesen, kad bank utk aku menyucuk dinding kalau duet da tinggal nyawa-nyawa ikan, Jusco Card yang jarang aku guna sebab kalau soppink mesti dengan mama *malas na keluar duet. ahaha*, resit *sebab aku macam my amma, suke simpan resit as proof of purchase dan na balance balik duet yang aku da spend - sebenarnye aku tak kemas wallet lagi*,
rules and regulation for I-Snap contest, gamba parents and grandparents aku, lagi satu gamba Bob masa form 1 *tak nampak sebab aku malas na menyeluk belakang gamba parents aku tu* dan ticket bus Mara Liner yang ex aku bagi masa dia terlepas bus on 15 Julai 2007 *tengah hangat bercinta kot, tu yang lupa na balik tu c:*

Photobucket
sudah-sudah. da habes da aku jawab tag nih. sile lah kau pulak amek gamba dan buat~

No comments: